Alumnes del MIT de Boston fan classes a centres educatius associats a Fundació Privada Tr@ms

Dimecres, 30/11/-0001, 00:11h

Durant el passat mes de gener, tres estudiants del Massachusetts Institut of Technology (MIT) de Boston han donat classe a cinc centres educatius associats a Fundació Privada Tr@ms, gràcies a un acord entre ambdues entitats.

El MIT International Science and Technology Initiatives (MISTI) és el programa d'educació internacional pioner del MIT. Un dels seus objectius és oferir als estudiants del MIT pràctiques a mida, recerca i oportunitats docents a l'estranger. El projecte en el qual Fundació Tr@ms hi col·labora és el Global Teaching Labs (GTL).

Per participar en aquest projecte els estudiants del MIT van haver de passar un procés de selecció que tenia en compte la candidatura presentada, l’entrevista i el perfil de l’estudiant.

L’objectiu d’aquest projecte es basa en l’intercanvi d’experiències entre els estudiants del MIT que aprenen de la docència i  les escoles que els acullen, les quals tenen la oportunitat de col·laborar amb estudiants universitaris que aporten la metodologia i pedagogia del MIT

Els estudiants s’han allotjat amb famílies voluntàries de les escoles participants a on han estat assignats i a qui volem agrair la seva dedicació.

Des de la Fundació Tr@ms fem una valoració molt positiva de l’experiència. Aquest projecte iniciativa del MISTI enllaça perfectament amb els nostres objectius fundacionals d’innovació educativa i col·laboració.