Notícies de la Fundació Tr@ms

Consulteu aquí tota l'actualitat de la Fundació Tr@ms

THE UNKNOWN IS COMING by TeamLabs

Lideratge, Emprenedoria i Innovació (LEINN) és l'únic grau universitari oficial i internacional sobre emprenedoria que existeix a Espanya i l'únic que ha implantat una de les metodologies educatives més innovadores procedent de Finlàndia. Aquesta es basa en tres pilars bàsics: aprendre fent, emprendre en equip, i viatges d'aprenentatge internacionals
En aquesta carrera universitària, 100% pràctica i real, els estudiants no són alumnes sinó emprenedors, i des del primer curs creen una empresa real, dissenyen i desenvolupen productes i serveis reals, treballen amb clients, i han de facturar i obtenir beneficis per superar el curs, entre d'altres objectius.
No hi ha professors sinó entrenadors, i les aules es substitueixen pels entorns laborals actuals.
LEINN és a més l'únic grau universitari amb un 100% d'ocupabilitat a Espanya.