Notícies de la Fundació Tr@ms

Consulteu aquí tota l'actualitat de la Fundació Tr@ms

Webinar de gestió de conflictes amb Maria Paula Manresa

l’1 de Juny va tenir lloc el webinar “Un mètode de treball per gestionar els conflictes a l’aula i a la vida” amb Maria Paula Manresa, directora de l'escola Hölters del Grupo CIEDA, llicenciada en psicologia i professora al Centro Innovación Educativa Dante Alighieri.

Aquesta xerrada està inclosa dins del programa de sessions en línia dedicades a la salut i la gestió emocional tant de docents com d’alumnes. L’objectiu del webinar va ser oferir un mètode a l’hora de gestionar els conflictes que passen tant a dins com a fora de l’aula. Tot veient el conflicte com un repte a solucionar conjuntament amb l’altre, i que al mateix temps ajudi a realitzar un creixement personal per a ambdues parts.

Parar, acceptar i donar-se temps per reaccionar és un del primers passos a dur a terme en aquesta tècnica. La sessió va oferir casos pràctics amb els quals els docents es podien veure reflectits. Els assistents van poder dedicar la sessió a fer una posada en comú i una reflexió conjunta. El resultat va ser molt satisfactori, i una vegada més, es va valorar molt poder tenir aquest temps per parlar i posar en comú aspectes sobre el benestar de la comunitat educativa.