VIII Mostra de treballs de recerca de batxillerat

Durant sis anys la Mostra de Treballs de Recerca de batxillerat es va realitzar en format presencial en auditoris diferents, alguns dels quals estaven vinculats a les universitats. Aquest format permetia la presencialitat i la interacció entre alumnes de batxillerat de diferents escoles de la Fundació Trams.

El curs passat, 2020-2021, la situació excepcional de la pandèmia va obligar a cercar un espai virtual i segur per continuar amb l’objectiu de compartir l’experiència de recerca a batxillerat.
Aquest curs, 2021-2022, s’ha portat a terme en un format híbrid combinant la presencialitat dels alumnes i la virtualitat a través de Youtube live.
El disseny de presentació ha canviat tot posant l’accent en el procediment de la recerca i en la vinculació temática a tres diferents àmbits relacionats amb els ODS: desenvolupament i avenç, planeta verd i sostenibilitat i canvi social.
Pel que fa a la presencialitat, va tenir lloc a l’auditori Joan Oró de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. En una taula rodona, els alumnes anaven responent preguntes formulades per companys d’altres centres que prèviament havien visualitzat els treballs.
Compartir aprenentatges sempre és enriquidor i ens permet millorar i avançar. Per això, aprofitem la xarxa d’escoles de la Fundació Trams per a fer-ho possible.