Portes obertes 2024 i informacions sobre les escoles associades a la Fundació Trams

Consulteu les jornades de Portes Obertes, preinscripcions pel curs 2024-25 i els projectes educatius dels centres associats a la Fundació Tr@ms:

Llegir més...

11 alumnes del MIT participen al programa Global Teaching Labs amb la Fundació Tr@ms.

11 alumnes del MIT participen al programa Global
Teaching Labs amb la Fundació Tr@ms.

Llegir més...

Portes obertes 2023 i informacions sobre les escoles associades a la Fundació Trams

Consulteu les jornades de Portes Obertes, preinscripcions pel curs 2023-24 i els projectes educatius dels centres associats a la Fundació Tr@ms:

Llegir més...

La participació de les escoles associades a la Fundació Tr@ms al programa Global Teaching Labs del MISTI (MIT) torna a la presencialitat i és la més alta fins al moment

L’any 2017 la Fundació Tr@ms va signar un conveni de col·laboració amb el MIT (Masachussets Institute of Technology) i les escoles associades van participar en el primer programa Global Teaching Labs. Des d’aleshores, els i les alumnes d’ambdues institucions comparteixen una vivència enriquidora i única.

Llegir més...

Primera edició de My Machine a Catalunya organitzada per la Fundació Tr@ms, un èxit de participació!

El 19 de gener de 2023 es va portar a terme la presentació del projecte internacional My Machine Catalonia a l’Escola de Disseny Elisava. Les escoles i els alumnes participants van poder gaudir d’una jornada intensa on algunes de les màquines que havien somiat i dibuixat s’havien fet realitat.

Llegir més...

Participació a la jornada "Innovations in Education" organitzada per Carpathian Foundation d'Eslovàquia

En el marc d’aquesta jornada la Fundació Trams va presentar el projecte de col·laboració, innovació i transformació educativa que duem a terme a la Fundació conjuntament amb les escoles associades

Jornades de treball-workshops

Enguany s’organitzen des de la Fundació diferents jornades de treball -workshops- sobre temes que les escoles han escollit en funció de les seves inquietuds i necessitats.