FUNDACIÓ TR@MS

FUNDACIÓ PRIVADA TR@MS ÉS UNA ENTITAT SENSE ÀNIM DE LUCRE, DECLARADA D'UTILITAT DOCENT QUE PROPOSA UN PROJECTE COL·LABORATIU QUE AGRUPA ESCOLES SENSIBILITZADES A CONVERTIR LA INNOVACIÓ COM A ELEMENT IDENTITARI DE CENTRE

LA FUNDACIÓPROJECTES

FUNDACIÓ TR@MS

OFRECEMOS SERVICIOS DE ASESORAMIENTO Y APOYO EN INNOVACIÓN EN LOS CENTROS

La Fundación Tr@ms es una entidad sin ánimo de lucro, declarada de utilidad docente que propone un proyecto colaborativo que agrupa escuelas sensibilizadas a convertir la innovación como elemento identitario de centro.

PROCEDIMIENTOS INNOVADORES

Se han alcanzado niveles de excelencia en la implementación de procedimientos innovadores en las aulas gracias a la suma de esfuerzos entre escuelas.

EXTENSIÓN GLOBAL

La Fundación colabora con instituciones educativas, universidades y empresas del sector tecnológico para conseguir la extensión global de la innovación.

COMUNIDAD EDUCATIVA

Actualmente nuestra comunidad educativa agrupa más de 2.000 docentes y 20.000 alumnos. Las escuelas se sitúan en Cataluña y Baleares.

ESCUELAS

ESCUELAS ASOCIADAS A FUNDACIÓ PRIVADA TR@MS

INNOVACIÓ

INTERNACIONALITZACIÓ

DES DE LA FUNDACIÓ TR@MS APOSTEM PER OBRIR LES NOSTRES PORTES A L'EXTERIOR PER TAL DE FER CONÈIXER LES ACTIVITATS DE LA NOSTRA XARXA D'ESCOLES ENFORA I, AL MATEIX TEMPS, FER ARRIBAR TOT EL CONEIXEMENT, INICIATIVES, PROJECTES I EXEMPLES D'INNOVACIÓ D'ARREU DEL MÓN.

Un dels objectius principals és la creació d'una xarxa internacional de grups d'escoles i entitats educatives per tal d'aconseguir implementar nivells d'excel·lència i qualitat en la nostra pràctica diària.

Ens basem en la nostra experiència per dur a terme aquest intercanvi a nivell internacional, generant activitats diverses que ens enriqueixin i ens ajudin en el procés de transformació educativa.

Creiem en la força de l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques per tal d'innovar. Volem fer extensiva aquesta pràctica en aquesta xarxa internacional.

Creem cursos per al professorat en el procés de formació continuada realitzant cursos i tallers inspiradors amb experts internacionals.

ASSESSORAMENT I FORMACIÓ

LA FUNDACIÓ OFEREIX ASSESSORAMENT I SERVEIS A TOTES LES ESCOLES QUE AIXÍ HO DESITGIN. FEM ANÀLISI DE LA MADURESA TECNOLÒGICA DEL CENTRE I ASSESSOREM SOBRE QUINES TRANSFORMACIONS PODEN FER.

SEGELL SMART

El SEGELL SMART és una acreditació d'innovació i excel·lència educativa pels centres escolars creat per Fundació Tr@ms, Integral, certificat per la UOC i amb una línia de finançament per Caixa d'Enginyers.

L'objectiu del SEGELL SMART, consisteix en establir un marc comú per desplegar en els centres educatius un alt nivell de qualitat educativa i innovació, amb una òptica global d'actuació i tot des d'un acompanyament expert en cadascuna de les seves fases.

Consulta la web del Segell Smart

EMPRESAS COLABORADORAS DE FUNDACIÓ PRIVADA TR@MS

SI US VOLEU POSAR EN CONTACTE AMB NOSALTRES, PODEU OMPLIR EL SEGÜENT FORMULARI:

El camp "Nom" és obligatori
Posa una adreça de correu vàlida
El camp "Missatge" és obligatori
Aquest camp és obligatori

Demuestra que eres humano resolviendo la siguiente validación: