1ª Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat - Dimarts 1 d'Abril

El proper dimarts 1 d’abril de 2014 es realitzarà la 1a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de la Fundació Tr@ms
El proper 1 d’abril es celebrarà a l’Auditori de Sant Cugat la 1a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat dels centres associats a la Fundació Tr@ms.
L’objectiu d’aquesta mostra és compartir experiències en l’àmbit del Treball de Recerca de Batxillerat, així com motivar i ajudar als alumnes de 1r de Batxillerat que ara s’enfronten a aquest repte.
En l’acte participaran 11 centres associats i un total de més de 750 alumnes de 1r de Batxillerat. Es podrà gaudir de ponències que ajudaran als alumnes envers la recerca i la presentació en públic, així com de l’exposició de treballs ja finalitzats per part d’alumnes de 2n de Batxillerat dels centres assistents.
La ponència inaugural anirà a càrrec del senyor Carles Estévez, Director científic d’Inkemia (IUCT group), que versarà sobre els “Principis i Estratègies de la Recerca Moderna”.
D’altra banda, la cloenda consistirà en una conferència de Quim Casas, Director de Blauter Produccions SL Assessoria en comunicació interpersonal, que porta per títol “Aquí i ara, t’atreveixes a canviar?”, i que exposarà estratègies de comunicació davant un auditori.
L’acte està previst que comenci amb la recepció dels assistents a les 9.00h i que finalitzi a les 14.00h.