2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat. Fundació Tr@ms

El proper dilluns 13 d’abril es celebrarà a l’Auditori de Sant Cugat la 2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat dels centres associats a la Fundació Tr@ms.
L’objectiu d’aquesta mostra és compartir experiències en l’àmbit del Treball de Recerca de Batxillerat, així com motivar i ajudar als alumnes de 1r de Batxillerat que ara s’enfronten a aquest repte.
En l’acte participaran 10 centres associats i un total de més de 700 alumnes de 1r de Batxillerat. Es podrà gaudir de ponències que ajudaran als alumnes envers la recerca i la presentació en públic, així com de l’exposició de treballs ja finalitzats per part d’alumnes de 2n de Batxillerat dels centres assistents.
La ponència inaugural anirà a càrrec del senyor Manel Esteller, Director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge IDIBELL a Barcelona i cap del Grup d’epigenètica del càncer”.
D’altra banda, la cloenda consistirà en una conferència de Sr. Josep Ayats, director del programa Impuls al Talent de la Universitat de Vic.
L’acte està previst que comenci amb la recepció dels assistents a les 9.00h i que finalitzi a les 13.30h.

RECORDA:
Dia: 13 d'abril de 2015
Hora: de 9h a 13.30h
Lloc: Auditori de Sant Cugat, Avinguda Pla del Vinyet, 48, 08172 Sant Cugat del Vallès
Persona de contacte: Josep Guardiola - 618 264 959 - comunicacio@fundaciotrams.org