3a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat

El proper 23 de febrer es celebrarà a l’Auditori de Cornellà de Llobregat la 3a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat dels centres associats a la Fundació Tr@ms.
L’objectiu d’aquesta mostra és compartir experiències en l’àmbit del Treball de Recerca de Batxillerat, així com motivar i ajudar als alumnes de 1r de Batxillerat que ara s’enfronten a aquest repte.
En l’acte participaran 10 centres associats i un total de més de 750 alumnes de 1r de Batxillerat. Es podrà gaudir de ponències que ajudaran als alumnes envers la recerca i la presentació en públic, així com de l’exposició de treballs ja finalitzats per part d’alumnes de 2n de Batxillerat.
La ponència inaugural anirà a càrrec del senyor Xavier Verdaguer, emprenedor, fundador de TMT Factory, Integra Interactive, Innovalley, seven4seven, Imagine Creativity Center i Inversor en Lanta Digital Ventures, que exposarà la seva experiència professional.
L’acte està previst que comenci amb la recepció dels assistents a les 9.15h i que finalitzi a les 13.00h.
Podeu seguir l'esdeveniment a través del nostre twitter.