BETT 2014 LONDON

El passat 27 de gener de 2014 es va realitzar un dels principals esdeveniments europeus de l’educació i les tecnologies, el BETT 2014.

Vam tenir la sort de poder assistir i així observar en primera persona, novetats com els equips mixtes (tauletes i laptops), pantalles tàctils de més de 80 polzades, control amb el cos, l’internet de les coses, Realitat Augmentada per a dispositius mòbils, tablets per als més petits i fins i tot mobiliaris amb rodes i apilables.

Per altra banda hi havia una gran oferta de software educatiu i de gestió de centres. També cal destacar la gran activitat que hi havia, amb un gran nombre d’expositors i de visitants, podent assegurar que aquest és un sector molt viu a nivell europeu.