Clickedu i Fundació Tr@ms, junts per la innovació pedagògica

Les dues organitzacions han arribat a un acord per desenvolupar projectes en l’àmbit de la gestió escolar i la innovació pedagògica als centres educatius
Es formarà un consell de professors per plantejar millores a la plataforma Clickedu
Mollet del Vallès, 16 de desembre de 2014 –Clickedu, la plataforma de gestió integral escolar, i la Fundació Privada Tr@ms, que potencia la recerca i desenvolupament de les noves tecnologies en educació, han signat un conveni de col·laboració per establir projectes conjunts que millorin els processos de gestió escolar i d’innovació pedagògica als centres educatius.
 Aquest acord posa a disposició de Clickedu un consell tècnic i pedagògic amb professors de diversos centres que proposaran millores per a la plataforma, i que difondran els beneficis de l’ús de Clickedu als centres escolars. A més, la Fundació Tr@ms durà a terme investigacions i projectes de recerca entorn de Clickedu, la innovació pedagògica i els continguts educatius digitals.
La cooperació de Clickedu i Fundació Tr@ms permetrà sumar esforços per a un millor aprofitament dels recursos en l’avanç de la innovació pedagògica, un interès que ambdues organitzacions comparteixen.