Col·legi Monalco i Nou Patufet, noves escoles associades a Tr@ms

Coincidint amb l’inici del curs 2017-18 dues escoles més s’han associat a Fundació Tr@ms.
El Col.legi Monalco és un centre educatiu d’Igualada que ofereix una proposta educativa des de P0 fins a 4t d’Educació Secundària. Potencia un projecte educatiu propi, obert i en constant evolució.  És una escola familiar, acollidora, innovadora, competencial i inclusiva.
El centre escolar ofereix un itinerari innovador de manera transversal en totes les etapes educatives de l'escola, on l'alumne és el centre de l'aprenentatge amb l'objectiu d'obrir els joves a la societat amb una formació humana i amb una maduresa intel·lectual.
+Informació:
www.monalco.cat

Nou Patufet és una cooperativa de mestres i professors situada al Barri de Gràcia de Barcelona que potencia el treball en equip per tal d’assolir un objectiu comú, amb una actitud empàtica, respectuosa i equitativa. Prioritzen l’èxit col·lectiu per davant de l’interès individual.
L’escola crea xarxa al barri i amb les seves entitats des d’una voluntat integradora, així com la relació amb altres projectes cooperatius fomentant la intercooperació.
+Informació:
www.noupatufet.coop

Totes dues entitats són escoles són innovadores generant i transformant idees en projectes tot plantejant la millora contínua de l'educació.

Amb aquestes incorporacions, Fundació Tr@ms es confirma com un gran projecte de treball en xarxa entre escoles innovadores, conscients de la necessitat de transformació de l’actual paradigma educatiu.
La comunitat educativa d'escoles associades resta conformada per 24 centres escolars amb més de 15.000 alumnes i 1.200 professors.