ESCOLA GINEBRÓ: L'alumna Júlia Espinet recull el seu premi Sambori de narrativa escolar.

El passat divendres 28 de novembre, la Júlia Espinet, alumna de 1r de batxillerat del Taller Ginebró va recollir el seu premi Sambori de narrativa escolar, a la Nit de les Lletres del Vallès Oriental, organitzada per la delegació d'Òmnium Cultural al Vallès.
El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als centres educatius de tots els Països Catalans i que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.
Podeu veure el video dels guardonats seguint l'enllaç.