El Col.legi Sant Miquel dels Sants obté la mitjana més alta a la II Olímpíada de Geografia de la UB

El Col.legi Sant Miquel dels Sants obté la puntuació mitjana més alta a la prova de la II Olímpíada de Geografia de la UB.
Avui, dijous 26 de març s'ha celebrat a la UB la fase local de la II Olimpíada de Geografia. Hi han participat 22 centres i 121 estudiants.
L'alumne Pol Relats de 2n de batxillerat del col·legi Sant Miquel dels Sants s'ha classificat en la tercera posició.
El grup d'alumnes format per Albert Canadell , Nuria Molas, Julia Manzano, Cristina Pol i Pol Relats han aconseguit amb les seves classificacions individuals que el col·legi Sant Miquel dels Sants hagi obtingut la puntuació més alta dels centres participants.