El projecte STEM de batxillerat titulat:Missió a Mar, de l'escola GEM seleccionat per ITworldEdu 2018

“Missió a Mart” és un projecte STEM de 1r de batxillerat que parteix de la globalització de l'aprenentatge treballant a partir d'un projecte interdisciplinari en format ABP (Aprenentatge Basat en Problemes).
Dota a l'alumnat d'un rol més actiu,  incorporant el treball cooperatiu com a metodologia de treball a l'aula, gestionant la diversitat d'una forma inclusiva i treballant els continguts de les matèries de matemàtiques, física, química, biologia i tecnologia, amb noves eines d'avaluació.
El projecte simula un concurs internacional adreçat a alumnes de batxillerat que té per objectiu estudiar la viabilitat d'una possible colonització a Mart.
Amb el següent enllaç podeu accedir al curs de Moodle on hi ha tots els materials utilitzats, així com totes les activitats que s'estan portant a terme.