Els alumnes de l'Escola Sadako exposen què esperen del seu futur al rei Felíp VI

SADAKO PRESENTA A L'ACTE DE COTEC INNOVA A MADRID: "COM SERÀ EL FUTUR?"
El dilluns 23 de novembre, un grup d’alumnes i professors de l’escola van participar a l’acte “Un nuevo tiempo para Cotec” on es va presentar un nou enfocament, línias de treball i àmbit d’actuació de la Fundació Cotec per a la innovació.
Les escoles Changemakers participants van exposar els resultats dels treballs fets a l’aula on expresaven què esperen del seu futur.
L’acte que es va dur a terme al Palacio de Cristal de Madrid i va estar presidit pel rei Felip VI.
Tant el reconeixement a la nostra escola, com l’experiència viscuda pels dotze alumnes assistents, van ser rellevants per la nostra comunitat educativa.

Sadako va ser seleccionada al maig del 2015 com a Ashoka Changemaker School.

Les escoles changemaker han estat triades per Ashoka per inspirar a la resta de la comunitat educativa i contribuir a la transformació del sistema educatiu L’objectiu és oferir als infants i joves un model educatiu que fomenti l’empatia, el treball en equip, la innovació o l’educació emocional entre d’altres competències personals.
Les escoles Changemaker disposen de tot el recolzament d’Ashoka en la tasca de dur als alumnes al centre del procés d’aprenentatge, comptant amb els seus fellows o emprendedors socials.
Per l’escola, haver estat seleccionada com escola Changemaker ha estat una fantàstica realitat que s’ha alineat amb el nostre projecte educatiu per donar encara més vitalitat a la innovació educativa, el foment d’una actitud emprenedora i social al nostre alumnat o la estimular la voluntat de l’escola decontribuir a la millora educativa en un sentit molt amplia, co-creant amb altres persones i institucions amb aquest apassionant objectiu compartit que és millorar l’educació dels infants i joves. En definitiva de formar alumnes Changemaker que promoguin la millora del món on viuen.