Festa d’inauguració i reconeixement als fundadors de l’Escola Paidos, SCCL.

Amb motiu de la posada en marxa del nou edifici de l’escola i coincidint amb el seu 44è Aniversari,el passat dijous, dia 1 d’octubre, l’Escola Paidos va celebrar una jornada molt entranyable: el  44è aniversari i aprofitant  que en els darrers cursos s’ha fet una important inversió en la millora dels equipaments, el centre,  va organitzar un acte per adonar-los a conèixer i, a la vegada, retre homenatge als fundadors de la Cooperativa.
Les acadèmies ALMI, BISEL, SANT JORDI, TORRENTS i VERDAGUER de Manresa, van decidir unir esforços en un projecte comú i constituir-se en cooperativa: l’actual Escola Paidos.
Durant l’acte es va gaudir d’un audiovisual, amb la participació de familiars dels fundadors, on s’explicava els orígens de l’escola, i es descobria com l’espai,on avui està ubicada l’escola Paidos, era un camp de gira-sols. També recordava com el compromís de mestres i  pares, ha fet  que l’escola anés creixent, i granet a granet, avui es disposa d’unes excel·lents instal·lacions, amb espais amplis i oberts.
El moment més emotiu va ser quan es va reconèixer i recordar els fundadors.  Se’ls  va fer lliurament d’un obsequi commemoratiu i tot seguit,  es va realitzar una visita a les noves instal·lacions. Els nous espais han pres el nom de les acadèmies fundadores.
Al dia següent es va fer la festa d’inauguració del curs 2015-2016, amb la participació de pares i alumnes. Tothom qui ho va desitjar va poder visitar les instal·lacions i cada grup  classe va expressar els seus  bons desitjos per aquest nou curs escolar.
La jornada va finalitzar amb una botifarrada popular, batucada i jocs als espais exteriors.