Finalitza l’ITworldEDU 4

Portem 4 anys de ITworldEDU i en aquest temps hem pogut observar com aquest esdeveniment assoleix edició rera edició els seus objectius: posar en contacta empreses TIC del sector educatiu entre si i amb les escoles, copsar les novetats tecnològiques i les seves aplicacions pedagògiques i donar a conèixer les bones pràctiques que es realitzen en els centres escolars.

Celebrem que malgrat estar en un moment de retallades i crisis, un esdeveniment com aquest no tan sols continuí, si no que es consolidi i prengui la categoria de ‘imprescindible’ en un sector on cada vegada l’oferta comercial és més gran i el canvi metodològic més important de fer.

A més, també hem pogut parlar de ‘creativitat’, ‘connectivitat’ , ‘open education 2.0′, ‘competència en lectura digital segons l’informe PISA’, i hem pogut assistir, amb la il·lusió de veure l’inici d’alguna cosa important, al llançament de la versió Beta de ‘Tiching’.

No voldria deixar de destacar la participació dels centres que pertanyen a la Fundació Tr@ms, havent estat en 5 ponències de 5 patners diferents (per ordre de programa):

- Centre Jaume Viladoms amb ClickEdu: ‘Gestió global a un centre: l’experiència d’un centre’

- Escola El Pilar amb Digital-Text: ‘Millores significatives en els aprenentatges utilitzant les TIC i metodologies apropiades’

- CE Montseny amb Charmex: ‘El futur de l’aula digital: Sistemes de Participació Interactius. Turning Point’ - Escola Sant Gervasi amb Nexica: ‘DOCUS, facilitant l’aprenentatge digital des de primària. Lliçons apresses i de futur’

- CEE Empordà amb Hamelin Brands: ‘Aplicacions del Papershow for Teachers a l’aula’

Finalment, volem felicitar i agrair al Dr. Miquel Àngel Prats, a la Elena Ojando i a tot l’equip del CETEI per la magnífica tasca organitzativa que han efectuat.