II Mostra Virtual de Robòtica

Durant dues setmanes, del 9 al 20 de maig, els i les alumnes de les escoles associades a la Fundació Tr@ms van realitzar reptes tecnològics i de robòtica tot compartint les seves experiències a través de l’espai web col·laboratiu:
II Mostra Virtual de Robòtica.

La temàtica principal d’aquesta II Mostra se centrava en els ODS, els Objectius de Desenvolupament Sostenible, inclosos en la resolució "Agenda 2030: transformar el nostre món" de  l'Assemblea General de les Nacions Unides per tal de fer front als reptes globals de la humanitat.
El tret de sortida de la Mostra va ser l’entrevista que Raquel Fernàndez, responsable pedagògica de la Fundació,  va realitzar a Núria Salan, doctora en ciència dels materials , professora de la Universitat Politècnica de Catalunya i l'actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia (SCT).  Amb ella van parlar de la importància de la robòtica en la nostra quotidianitat i de les vocacions STEAM, entre d'altres temes d’interès.

Cliqueu aquí per veure el vídeo de youtube.