III Fira virtual de Recerca científica a l'ESO

Durant dues setmanes, del 25 d'abril al 6 de maig, els i les alumnes de les escoles associades a la Fundació Tr@ms van realitzar diferents reptes i dissenys científics i els van compartir a l'espai del Google Sites. La temàtica principal d’aquesta tercera edició ha estat entorn dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
El tret de sortida de la Fira va ser el dilluns 25 d'abril amb la participació de la Shannon Johnson, alumna del Massachussets Insititute of Technology (MIT) que a través d'un vídeo compartit va explicar breument la seva trajectòria com investigadora i va plantejar el repte "What is cellular respiration?". Els alumnes de les escoles associades van tenir l'oportunitat de connectar-se en directe amb ella i compartir els resultats del repte. Tanmateix van poder preguntar i conèixer aspectes del MIT que la Shannon va compartir amb ells. El trobareu a la pàgina d'inici del google Sites (cliqueu aquí), juntament amb la informació del repte.