L’Escola Paidos entrega els IV Mia Victori Awards

El passat 4 de juny, l’Escola Paidos va portar a terme la 4a edició dels Mia Victori Awards, una iniciativa impulsada per l’AMPA, que pretén reconèixer els treballs en llengua anglesa dels alumnes de l’escola. El nom d’aquests premis homenatja a la Mia Victori, una mare que va ser una de les impulsores del projecte educatiu en anglès a l’Escola Paidos.
L’acte d’entrega dels premis, va ser conduit per un ex alumne, el Sr. Josep Vives i també va comptar amb la presència del Sr. Gerard Figueras, Director del Consell Català de l’Esport, que va dirigir unes paraules als assistents, remarcant la importància que tenia adquirir coneixements de l’anglès, tant en l’àmbit educatiu com en l’esportiu.
En total hi van participar 252 alumnes de  5è i 6è de primària i de 1r, 2n, 3r i 4rt d’ESO, formant-se tres categories:

1.- Categoria 5è i 6è de primària: El 1r premi va ser per l’alumne Maria Martinez Caballero, i els  finalistes els alumnes Guillem Cabrera Espinach iRoger Mensa Fité

2.- Categoria 1r i 2n d’ESO: El 1r premi va ser per l’alumne  Guillem Orriols Caballol i els finalistes els alumnes Aina Bueso Huguet i Sara Gámiz González

3.- Categoria 3r i 4t d’ESO: El 1r premi va ser per l’alumne Claudia Gener Vila i els finalistes els alumnes Judit Camps Bruch i Sara Estruch Sotoca.

El primer premi de la categoria de 3r. i 4rt. d’ESO, consistia en un cap de setmana a Londres per a dues persones, per tal de poder posar en pràctica i ampliar els coneixements apresos durant el curs.
Els Mia Victori Awards, premien l’excel·lència dels alumnes, en quant a la riquesa del llenguatge, l’originalitat de la història i la capacitat per desenvolupar-la en la llengua anglesa.
L’acte també va comptar amb la participació dels alumnes de P5, que van cantar dues cançons en anglès.