L'Escola Paidos i l'AMPA han engegat una recollida de productes per ajudar als refugiats Sirians

L’AMPA  de l’Escola Paidos conjuntament amb la Cooperativa de Mestres de l’escola han engegat la recollida de productes per ajudar als refugiats Sirians. Aquesta activitat es realitzarà durant aquesta i la propera setmana, del dimarts 22 al dimarts 29 de setembre de 2015, a l’Escola. La gestió i distribució d’aquest material recollit es gestionarà a través dels serveis socials de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.
L’objectiu de la campanya és que la situació d’extrema necessitat que pateixen les famílies refugiades del conflicte  bèl·lic sirià, es minimitzi al màxim possible i els ajudi a iniciar una nova vida amb el suport de tots. La col·laboració la destinarem a l’ajuda als 2.000 refugiats que aviat arribaran  i també a les famílies del nostre país que ho puguin necessitar. Catalunya té tres mesos per preparar-se per acollir refugiats.
Us convidem a portar a l’Escola Paidos, en horari escolar, tot tipus de productes tèxtils ( roba i roba d’abrigar, calçats, mantes, porta nadons, ....), productes d’higiene personal (sabó, bolquers, raspalls, pasta de dents, tovalloletes, biberons, ...) entre d'altres.
Aquesta campanya està oberta a totes les famílies i a les empreses que hi vulguin col·laborar.
L’horari de recollida serà en horari escolar a partir del dimarts 22 fins el dimarts 29 de setembre de 9h a 13h i de 15,30h a 17,30h.
Nota: Per una millor gestió demanem que el material vingui embossat i tancat  o encaixat, separat per productes i escrit a fora que conté.