L’Escola Sadako rep el Primer Premi d’Ensenyament del Cercle d’Economia

El jurat ha decidit atorgar el primer premi a l’escola Sadako de Barcelona perquè és una escola exemplar i pionera en la innovació i transformació dels processos d’aprenentatge basat en el protagonisme de l’alumnat, en la construcció del seu propi coneixement, el treball en equip, el treball per competències i la interrelació dels aprenentatges. L’escola Sadako ofereix un magnífic exemple d’un equip de professionals liderat per un equip directiu que ha impulsat la renovació pedagògica i didàctica i ha sabut il·lusionar estudiants, famílies i docents en el desenvolupament d’un projecte d’aprenentatge compartit. És per aquesta dimensió d’escola exemplar, quant a la cohesió de tota la comunitat educativa, a l’ entorn d’un projecte innovador orientat cap al futur, que el jurat ha decidit atorgar-li el primer premi Fundació Cercle d’Economia 2015. Enhorabona!