L’Escola Sadako seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat

L’Escola Sadako ha estat seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat. Aquest fet és un reconeixement que posa en valor el procés de transició educativa que progressivament l’escola no ha deixat de fer mai.
Quatre alumnes delegats i delegades de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO han viatjat fins a Madrid aquest cap de setmana per presentar el projecte de l’escola en un acte molt especial amb més de 800 persones.
La intenció de la Fundació Ashoka és configurar una xarxa mundial d’escoles que eduquen en habilitats com l’empatia, el treball en equip, la creativitat i la resolució de problemes. Escoles que siguin innovadores, amb projectes singulars que s’hagin adaptat a les necessitats educatives actuals i puguin servir de referent a altres institucions escolars en aquest procés de transformació educativa. Escoles que en el seu adn incorporin el lideratge, la implicació i el compromís.
L’escola ha rebut un nou reconeixement internacional alhora que accepta amb responsabilitat el compromís per millorar l’educació dels nostres infants.