La Fundació Trams participa en la jornada TAC 0-8 a la Universitat UVIC

El passat dissabte 20 de setembre, el Departament d’Ensenyament, la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVIC-UCC) i els Serveis Territorials a la Catalunya Central, van portar a terme una jornada adreçada als mestres i estudiants d’educació infantil i primària, amb l’objectiu de donar a conèixer i compartir experiències, projectes i recursos relacionats en l’aplicació de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC), sota el lema “Mirant el futur des del present”.

Més de 300 mestres van assistir a aquesta jornada, que es va iniciar amb la conferència “Créixer en escoles del Segle XXI” a càrrec de la Doctora Marina Grané de la Universitat de Barcelona. Seguidament es van presentar les novetats dels sector,  i es van exposar diversos tallers i experiències, on es donaven a conèixer diferents maneres de treballar les noves tecnologies a l’escola.

Algunes de les escoles que formen la Fundació privada Tr@ms, hi van participar presentant diferents experiències. Tals com “Videoconferències en anglès i ús de tablets a Cicle Inicial” a càrrec de Raquel Fernández i Meritxell Ros de la Fundació Tr@ms, “Creativitat i iPads a Educació Infantil i Cicle Inicial”, per part de Ana Padilla de l’Escola Sant Gervasi, “L’iPad com a eina educativa a l’etapa de Cicle Inicial” per Maria Costa i Felip Echarri de l’Escola Paidos i “Tic-tac, estic amagat. Cicle Inicial” per Marta del Castillo, Montse Díaz i Montse Macià de l’Escola Sant Miquel dels Sants.