La UVic presenta "Esmorzars amb investigadors"

Un any més, el campus UVic de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya us presenta els Esmorzars amb Investigadors, "Un esmorzar amb futur" que s'ofereixen dins del Programa Secundària.

L’objectiu d’aquesta activitat és que els vostres alumnes coneguin la recerca a través de trobades informals amb investigadors i investigadores. De la mateixa manera també es pugin plantejar la recerca com una opció de futur.

En aquests esmorzars els alumnes es divideixen segons àrees de coneixement, d’aquesta manera poden conèixer la investigació en els camps que els interessen.

Les sessions tenen una durada de 2h aproximadament i estan pensades en un format molt amè:
Benvinguda (15min)
Visita als laboratoris especialitzats (30min)
Trobada/esmorzar amb els investigadors, separats per àmbits (1h)
Cloenda (15min)

Podeu consultar més informació clicant aquí.

Si esteu interessats a participar, podeu trucar al 93 881 61 77 o bé enviar un correu electrònic a universitatdevic@uvic.cat