L'alumnat de 2n d'ESO del CE Montseny és dels 10 finalistes del concurs Pinta la Marató

L’alumnat de 2n d’ESO, després d’assistir a la conferència de sensibilització que es va dur a terme a l’escola, va participar en  el concurs Pinta La Marató, tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre les malalties del cor. El concurs, del qual ja s’han celebrat 15 edicions, té com a objectiu fomentar el coneixement dels joves sobre les malalties que centren el programa i els nous reptes socials, familiars i sanitaris als quals han de fer front les persones afectades.
Aquí us mostrem els cartells que ha fet el nostre alumnat, i que enguany un dels enviats ha estat seleccionat entre els 10 finalistes d’entre una mostra de més de 350 cartells.