L’alumne de l’escola Royal Ballet de Londres, Guillem Cabrera visita els seus companys de l’escola Paidos

L’alumne de l’escola Royal Ballet de Londres, Guillem Cabrera explica la seva experiència als seus companys de l’escola Paidos.
El jove ballarí actuarà aquest Nadal al Covent Garden.

En Guillem Cabrera, aprofitant una parada dels seus estudis a la Ballet House de Londres, ha visitat als seus companys dels últims cursos de l’escola Paidos. L’acte ha estat molt entranyable perquè en Guillem, al principi de la seva estada a Londres,recordava molt els seus amics de l’escola i, fins i tot, en algun moment li havia passat pel cap tornar. Com ell molt bé ha explicat, està vivint una experiència única i ha transmès als seus amics que és molt important l’estudi dels idiomes i principalment de  l’anglès.
Durant la trobada amb  els amics de l’escola,  li han anat preguntant un seguit de coses referents a l’adaptació a l’idioma i ell ha comentat que al principi li era dificultós especialment depenent del professor , també li han demanat sobre  les assignatures que li agradaven més i ha comentat, com no pot ser d’altre manera,  que  la gimnàstica i el teatre i que un dels grans canvis que  havia trobat es que allà no utilitzen ni  ipads ni llibres i que fan  moltes fitxes. En el dia a dia ha comentat que no li agrada gens l’esmorzar de bacon i ous ferrats i en contra, el dinar i el sopar són  molt iguals que aquí. Ha comentat que els caps de setmana els acompanyen a un centre comercial i fan activitat vàries junt amb els mestres ja que l’escola està als afores de Londres.
 Una altra de les coses que li han sorprès més han estat que les classes son en silenci absolut i els dubtes es demanen al final de la classe, i que hi ha dos timbres, uns 5 minuts abans de començar pendent d’estar a classe i un altre per quan has d’entrar. El Guillem ha explicat que actualment està preparant l’espectacle del Trencanous de Txaikovski, que representarà aquest Nadal a la Royal Opera House, al Covent Garden. En aquest cas ell ha explicat que fa de soldat petit. Al final de la xerrada s’ha retrobat amb les seus antics professors.