Les escoles valencianes d'AKOE ens visiten

El grup d'escoles valencianes d'Akoe en visitaran per tal de conèixer el nostre projecte.
AKOE Educació integra deu cooperatives valencianes amb la missió conjunta de “Ser un grup educatiu dinàmic, amb capacitat per a consolidar els projectes dels centres integrants del grup quant als vessants empresarial, cooperatiu i formatiu, tot possibilitant el seu desenvolupament, mitjançant la utilització comuna de recursos aportats per cadascun dels centres segons les seues competències”.
Les dades més destacades del conjunt de la nova organització són les següents: un nombre de socis i sòcies de treball que ronda els 450 i vora 300 persones més que ocupen llocs de treball estables, un ampli ventall d’opcions d’escolarització que permet donar servei educatiu a més de 9.000 alumnes.