Nou Patufet, nominat als II Premios Nacionales de Marketing Educativo

L'escola Nou Patufet és finalista als II Premios Nacionales de Marketing Educativo en les dues categories en les quals es van presentar, Millor vídeo promocional i Millor blog de centre educatiu.

Els premis d'enguany, adreçats a tots els centres educatius preuniversitaris en l'àmbit estatal (públics, privats, concertats), premien les bones pràctiques en comunicació, publicitat i màrqueting en el sector educatiu del curs 2016-2017.
A les dues candidatures que s'han presentat, hi ha 9 centres educatius més com a finalistes.
La campanya de vídeo presentada és "Tria primer Nou Patufet"
El blog presentat és "Les aventures de P3"

Les altres categories que proposaven aquests premis són: Millor campanya de promoció, Professional de referència, Millor pàgina web, Millor estratègia en xarxes socials i Portal educatiu més influent.
A banda dels premis en aquestes categories, en la gala de lliurament de premis del 2 de febrer al CaixaForum de Madrid, es desvetllarà el guanyador del Premi Nacional de Màrqueting Educatiu.
A la gala, a més a més, es presentaran bones pràctiques relacionades amb la comunicació, el màrqueting i la publicitat per donar suport al sector educatiu en el procés de professionalització i innovació, consolidar el màrqueting educatiu i valorar les experiències de centres educatius i professionals de l'educació.
A partir del 15 de gener es podrà votar les candidatures online a través del web http://premiosmarketingeducativo.com/finalistas2018. Aquestes votacions no seran vinculants per a guanyar però sí que es tindran en compte pel jurat (com a un aspecte més a sumar a la feina realitzada pel centre educatiu) que és qui decidirà els guanyadors finals.