Portes obertes 2024 i informacions sobre les escoles associades a la Fundació Trams

Consulteu les jornades de Portes Obertes, preinscripcions pel curs 2024-25 i els projectes educatius dels centres associats a la Fundació Tr@ms:

Si voleu més informació de les jornades, dates i horaris, podeu clicar als següents enllaços de cada centre, o també hi podeu accedir des de la secció “Escoles” de la nostra web.

Centre Escolar Empordà . Infantil | Primària | ESO | dijous 1 de febrer a les 15:00h.
Escola El Pilar . Portes obertes el dissabte 24 de febrer al matí. Es poden concertar entrevistes individualitzades.
Escola Sant Gervasi. Fem visites personalitzades.
Escola Solc. Jornada de Portes Obertes el dissabte 27 de gener de 10 a 13h, i 17 de febrer. Visites personalitzades durant tot el curs.
Centre d'Estudis Montseny. "Portes obertes els dissabtes 3 de febrer i 24 de febrer de 11 a 13h. Reunions informatives totes les setmanes des del dia 19/1/24"
Col·legi St. Miquel dels Sants. Les portes obertes seran el 2 de març de les 10h a les 14h. Visites lliures o guiades per a les famílies amb la possibilitat de demanar cita prèvia.
Escola Ginebró. Les portes obertes són el 3 i 4 de febrer. Cal preinscripció prèvia. A part de les portes obertes, fem també visites personalitzades.
Escola Marinada. Fem jornada de Portes Obertes el 24 de febrer i també visites individualitzades, personalitzades i guiades.
Escola Paidos. Fem jornada de portes obertes el 17 de febrer. Del 19 al 23 i el 29 de febrer farem visites guiades concertades.
Fundació Llor. Oferim visites personalitzades. Les jornades informatives són els dies 31 de gener, 7, 16 i 28 de febrer en horari de matins i el 20 de febrer (per famílies d'I3) i el 26 de febrer (per famílies de 1rESO) en horari de tarda-vespre.
Escola Proa. Visites guiades
Escola Guinardó. Visites pactades amb les famílies.
Creixen Goar Viladecans. Fem entrevistes personalitzades i el dia de les portes obertes serà el 2 de març de 10h a 13h.
GEM . Fem jornada de Portes Obertes per a Infantil i Primària el 17 de febrer i el 9 de març per a Batxillerat i Cicles Formatius. També oferim visites individualitzades, personalitzades i guiades.
Escola Rocaprevera. A part de les portes obertes, fem també visites personalitzades.
Nou Patufet. Festa oberta 10 març 11h - 14h, i visites personalitzades.
Escola Monalco. 25 de febrer de 11h-13h i visites personalitzades.
CIC. "13 de març, sessió informativa en línia. 16 de març, portes obertes. Cal inscripció prèvia."
Petit Món Felisa Bastida. Les portes obertes són el 17 de febrer amb cita prèvia. Xerrades personalitzades prèviament al dia 17 de febrer.
Escola Tabor. Fem reunions personalitzades amb la visita a les instal.lacions. Les portes obertes seran el 2 de març de 10 a 13h. Sense cita prèvia.

[+] Cliqueu aquí per consultar més informació de cada centre.