Premiem joves emprenedors - Premis Manuel Arroyo 2016

Fundació Sant Gervasi, Escola Sant Gervasi-Grup CLADE i INKEMIA IUCT Group organitzen el Premi Manuel Arroyo 2016 per a Joves Emprenedors de l’Economia Cooperativa (amb una dotació de 4.000 €), el Premi Manuel Arroyo 2016 en Ciències de la Vida (amb una dotació de 9.000 €) i el Premi Manuel Arroyo 2016 per a exalumnes d'Escola Sant Gervasi amb la voluntat de contribuir respectivament al desenvolupament econòmic en l’àmbit cooperatiu; a l’impuls econòmic de projectes empresarials en l’àmbit de les ciències de la vida; i a promoure l’esperit emprenedor i transformador entre els joves.
Poden participar en aquest premi persones físiques i jurídiques que aportin projectes empresarials en funcionament o a punt de constituir-se. Informació i les bases dels Premis Manuel Arroyo 2016 al web www.premismanuelarroyo.coop