Primera edició de My Machine a Catalunya organitzada per la Fundació Tr@ms, un èxit de participació!

El 19 de gener de 2023 es va portar a terme la presentació del projecte internacional My Machine Catalonia a l’Escola de Disseny Elisava. Les escoles i els alumnes participants van poder gaudir d’una jornada intensa on algunes de les màquines que havien somiat i dibuixat s’havien fet realitat.
MyMachine és un projecte de col·laboració entre escoles de primària, universitats i escoles tècniques que fomenta la creativitat i l'emprenedoria entre nens i joves, a on les màquines dels somnis dels nens i nenes participants esdevenen una realitat gràcies als alumnes de les universitats i les escoles tècniques.
El projecte ha estat reconegut pel seu impacte social i ha tingut diversos reconeixements  amb premis en el món de l'educació a nivell internacional (vegeu notícies https://mymachine-global.org/news/). Les Nacions Unides, HundrED Finlàndia, World Summit Awards, Reimagine Education awards, Sir Ken Robinson i Sir Richard Branson, entre d'altres, han recolzat la iniciativa del projecte.
 My Machine Catalonia forma part de My Machine Global i el seu projecte es realitza a 17 països i impacta a més de 17k d'alumnes i docents arreu del món.  Enguany les entitats participants són les escoles de primària i de 1r de SO associades a la Fundació Tr@ms: Escola Goar (Viladecans), Escola Petit Món Felisa-Bastida (Castelldefels), Escola Gem (Mataró) i Escola Paidos (Sant Fruitós del Bages),  i com a escoles tècniques i universitàries:  l'Institut IES Vic i Escola de Disseny Elisava.
L’impacte d’aquest primer pilotatge ha estat en més de 250 alumnes d'entre escoles de primària i SO, FP i estudis universitaris.

Pàgina web My Machine de referència:
Vídeo explicatiu del projecte My Machine: