Projecte Erasmus+ iVET Innovació educativa a Formació Professional

La Fundació Tr@ms participa com a partner del projecte Erasmus+ iVET que té com a objectiu introduir la innovació educativa en el món de la Formació Professional.

Les escoles de Formació Professional associades a la Fundació tindran l’oportunitat d’accedir a una formació innovadora per a docents, administradors i directius amb l'objectiu principal de conèixer un paquet d’eines i recursos que tinguin aplicació en les programacions educatives. Aquest objectiu reverteix directament als alumnes per tal que puguin adquirir competències i habilitats a l’hora d’inserir els seus aprenentatges en el món laboral.

Els dies 3 i 4 de maig va tenir lloc un Kickoff meeting a la seu de KIM Foundation Barcelona per tal d’iniciar el projecte la durada del qual serà de dos anys 2022-2024 amb la presència de representants de la Fundació Trams, Ensinus group, Euroforms, Osengo, Hatec i Centre for Social Innovations (CSI).