Projecte My Machine Catalònia

Les màquines dels meus somnis.
My Machine és un projecte col·laboratiu entre escoles de tots els nivells educatius que té per objectiu promoure la creativitat, l'emprenedoria i el treball col·laboratiu entre diferents etapes educatives.
Els alumnes de CM i CS de les escoles associades a Tr@ms: Goar, Petit Món Felisa Bastida, GEM i Paidos, participen del projecte tot ideant les màquines dels seus somnis després que alumnes de la universitat de disseny Elisava facin un taller sobre creativitat. Seguidament, els alumnes universitaris desenvolupen el disseny de les màquines.
Un cop realitzat el procés d'ideació, els alumnes de l'Institut de Vic realitzen el treball de creació de les màquines. Després que els alumnes de primària rebin el producte final a l'l'escola. Finalment, es farà una exposició de les màquines al Disseny hub de Barcelona.

El projecte es va iniciar durant el mes de gener i està prevista la finalització el mes de setembre d’aquest any.

Cliqueu aquí per veure la web.

Cliqueu aquí per veure el vídeo.