Reptes online amb els alumnes del MIT.

Aquest curs hem reinventat la col·laboració amb el MISTI per adaptar-nos a la situació actual. No hem volgut perdre la oportunitat de conectar els alumnes de les escoles Tr@ms amb els alumnes del MIT, seguint el projecte Global Teaching Labs que hem realitzat els darrers cursos. Gràcies a la col·laboració i a l'acord entre la Fundació Tr@ms i el MISTI hem pogut dur a terme aquest projecte virtual que ha tingut un impacte immens en els nostres centres. Més de 1800 alumnes han tingut la oportunitat de realitzar reptes relacionats amb àmbit tecno-científics gràcies als vídeos i connexions en directe que han preparat tres alumnes de la prestigiosa universitat, en Víctor Damptey, l'Erick Eguia i en Michael Sutton. Els materials que han creat s'han disposat en una pàgina web a on accedit alumnes i professors, des de Primària a Batxillerat. Els reptes, organitzats per mòduls, han portat a l'aula la metodologia hands-on de la mà d'alumnes experts en aquestes matèries. Una gran experiència que hem recollit en aquest vídeo testimoni d'aquest gran projecte.

Podeu llegir l'article complet a la pàgina del MIT enllaçat aquí.