Resum de la II Mostra de Treballs de Batxillerat celebrada el passat 13 d'abril

El passat dia 13 d'abril, l’Auditori de Sant Cugat es va omplir d’alumnes de Batxillerat en una jornada on van poder conèixer els treballs dels seus companys.
Just a l’entrada de l’Auditori hi podíem trobar 13 pòsters que resumien cada treball de recerca. Més tard, els alumnes i professors van poder interactuar amb els alumnes que els havien realitzat i fer-los preguntes sobre aquests. D’aquests 13 treballs exposats se’n van presentar 6 davant l’auditori.
La jornada va començar amb la ponència del Dr. Manel Estaller, que va adaptar el seu discurs al públic que hi havia per tal de fer-lo amè i divertit però sense deixar de ser intens i molt interessant.
Les presentacions dels Treballs de Recerca es van dividir en dos blocs, els quals anaven seguits d’una taula rodona on els companys podien enviar les seves preguntes a través dels seus dispositius mòbils. Les dues tandes van ser molt participatives tan en preguntes com en elogis.
El discurs de cloenda va ser a càrrec del Sr. Josep Ayats, director del programa Impuls al Talent de la Universitat de Vic.