T'agradaria aprendre a programar? Vols participar olimpíades d'informàtica?

T’agradaria aprendre a programar? Vols participar olimpíades d'informàtica?
Per quart any consecutiu la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, organitza un curs dirigit principalment a alumnes de 3er i 4art d'ESO, 1er i 2on Batxillerat que estiguin interessats en aprendre a programar.

Mitjançant les 30 hores que dura la formació, l’alumne treballa algorísmica bàsica i programació en C++ prenent com a base d’aprenentatge els exercicis i proves de la Olimpíada Informàtica Espanyola (OIE). Així, si l’estudiant assoleix un bon nivell i li interessa pot presentar-se a les proves classificatòries.

L’objectiu és que l’alumne/a es familiaritzi amb el llenguatge C++ i es diverteixi programant.

Si t'interessa o coneixes algú a qui li pugui interessar fes-li arribar aquesta informació.

Per a qualsevol dubte o aclariment pots posar-te en contacte amb nosaltres a campusprofessional@uvic.cat, o al 938 815 531.

Inscripcions obertes!

Informació del curs:

Calendari: 28 gener - 10 maig

Horari: Dijous de 19 a 21h

Preu: 60€ (inclou assegurança)

Inscripcions obertes, places limitades