Webinar d'educació emocional amb Josep Arregui

El 27 d’abril va tenir lloc el webinar “Estratègies a l’aula d’acompanyament emocional i detecció de trastorns en infants i adolescents” amb el psicòleg Josep Arregui.

En aquest moment tan delicat de la salut emocional, després d’una pandèmia que ha afectat a tothom, molts alumnes necessiten un acompanyament emocional per ajudar a millorar la seva salut física i mental, les relacions socials i el rendiment acadèmic. I, ja més enllà de les circumstàncies que han marcat aquests dos anys de pandèmia, la competència emocional és un dels pilars importants per contribuir al benestar personal i social. Si l’educació és un procés d’aprenentatge per a la vida, les emocions són molt importants i cal, doncs,  que les tinguem en compte també a les escoles.

Josep Arregui va explicar algunes de les estratègies per portar a terme aquest acompanyament emocional a les aules i també va plantejar alguns recursos per a la detecció de diferents trastorns emocionals.