Xerrada en línia "Estratègies a l'aula d'acompanyament emocional i detecció de trastorns en infants i adolescents"

Des de la Fundació Tr@ms, us volem convidar a la xerrada en línia "Estratègies a l'aula d'acompanyament emocional i detecció de trastorns en infants i adolescents" que durem a terme el dimecres 27 d'abril, de 18h a 19:30h, a mans de l'expert en intel·ligència emocional, en Josep Arregui.

L’adolescència és un període que va des de l’etapa infantil fins a l’edat adulta, on cada nen i nena arriba d’una manera diferent desprès de recórrer experiències, ritmes i camins maduratius diversos.

En Josep Arregui ens proposa una xerrada per conèixer la relació del procés maduratiu adolescent amb els efectes de la pandèmia i la sacsejada emocional, i també parlarà de possibles estratègies per acompanyar els infants i adolescents a recupera l’equilibri emocional i mental.

Animem al professorat de totes les etapes educatives a assistir-hi. Donat que hi haurà públic americà la xerrada serà en castellà.