Coronavirus - Informació actualitzada

Consulteu tota la informació actualitzada sobre el Coronavirus aquí: CATSALUT

Llegir més...

10 alumnes del MIT participen al programa Global Teaching Labs amb la Fundació Tr@ms

Aquest curs 2019-2020 les escoles de la Fundació Tr@ms han pogut optar a acollir l'estada d'un alumne de la innovadora Universitat Massachusetts Institute of Technology per tercer any consecutiu.

SEGELL SMART

El SEGELL SMART és una acreditació d’innovació i excel·lència educativa pels centres escolars creat per Fundació Tr@ms, Gestió Integral, certificat per la UOC i amb una línia de finançament per Caixa d’Enginyers.

EIM Jornada de neurociència aplicada

El 13 de Febrer de 9 a 14h,  EIM learning, ens conviden a participar com oients en les Jornades sobre Neurociencia Aplicada on es podrà presenciar en temps real la medició de la capacitat atencional dels alumnes de diversos centres educatius que  participen.

Llegir més...

Les escoles de la Fundació Tr@ms participen al programa Global Teaching Labs del MIT.

La Fundació Tr@ms i el MIT International Science and Technological activities (MISTI) tenen un acord de col·laboració des de fa dos anys que permet la participació de les escoles associades a la fundació al programa Global Teaching Labs (GTL) de la prestigiosa universitat Massachusetts Institute of Technology (MIT).