Educational Transformation International

Compartir inspiració per a un canvi educatiu global. Connectar escoles, estudiants i professors per elevar els estàndards educatius.

THE UNKNOWN IS COMING by TeamLabs

Grau universitari LEINN a Barcelona: Lideratge, Emprenedoria i Innovació.

LEINN / segueix la metodologia de Team Academy desenvolupada amb èxit a Finlàndia en els últims 25 anys.

11a Edició ITworldEdu 2019

16 i 17 maig 2019 – Hesperia Tower Hotel & Convention Center
Avinguda de la Gran Via, 144 – 08907 L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

EIM Jornada de neurociència aplicada

El 13 de Febrer de 9 a 14h,  EIM learning, ens conviden a participar com oients en les Jornades sobre Neurociencia Aplicada on es podrà presenciar en temps real la medició de la capacitat atencional dels alumnes de diversos centres educatius que  participen.

Llegir més...

Les escoles de la Fundació Tr@ms participen al programa Global Teaching Labs del MIT.

La Fundació Tr@ms i el MIT International Science and Technological activities (MISTI) tenen un acord de col·laboració des de fa dos anys que permet la participació de les escoles associades a la fundació al programa Global Teaching Labs (GTL) de la prestigiosa universitat Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Premi Idees Innovadores Isabel P. Trabal

Concurs organitzat per la Fundació Caixa d’Enginyers per impulsar el desenvolupament de propostes emprenedores relacionades amb la ciència, la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat.