L’Escola Sadako rep el Primer Premi d’Ensenyament del Cercle d’Economia

El jurat ha decidit atorgar el primer premi a l’escola Sadako de Barcelona perquè és una escola exemplar i pionera en la innovació i transformació dels processos d’aprenentatge basat en el protagonisme de l’alumnat, en la construcció del seu propi coneixement, el treball en equip, el treball per competències i la interrelació dels aprenentatges.

Llegir més...

L’Escola Sadako seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat

L’Escola Sadako ha estat seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat. Aquest fet és un reconeixement que posa en valor el procés de transició educativa que progressivament l’escola no ha deixat de fer mai.

Llegir més...

L’escola Paidos posa en marxa el programa pioner “Educació Empresarial a l’Escola” de la Fund. PIMEC

L’objectiu és apropar empresa i escola, sensibilitzant els joves en els valors del treball. Els alumnes de 3r d’ESO han rebut els valors propis de l’empresariat i la cultura emprenedora amb la intervenció de dos empresaris de la comarca del Bages i posterior visita a les seves empreses.

Llegir més...

Vota l’Escola Paidos com a Basket Lover!

Per segon Any consecutiu han seleccionat un projecte d'un grup d'alumnes de l'escola, alumnes de 5è de primària, i de moment estan entre els 10 finalistes a nivell de l'estat espanyol. I a més a més únic representant d'escoles catalanes.

Llegir més...

II Mostra de Treballs de Recerca d'ESO es va celebrar el passat 28 d'abril al CE Empordà

El passat 28 d'abril les escoles associades a la Fundació Tr@ms van participar a la II Mostra de Treballs de Recerca d'ESO que va tenir lloc al CE Empordà.

Resum de la II Mostra de Treballs de Batxillerat celebrada el passat 13 d'abril

El passat dia 13 d'abril, l’Auditori de Sant Cugat es va omplir d’alumnes de Batxillerat en una jornada on van poder conèixer els treballs dels seus companys.

2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat. Fundació Tr@ms

El proper dilluns 13 d’abril es celebrarà a l’Auditori de Sant Cugat la 2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat dels centres associats a la Fundació Tr@ms.

Llegir més...

La Segona Mostra de Treballs de Batxillerat tindrà lloc el dia 13 d'abril a l'Auditori de Sant Cugat

La Segona Mostra de Treballs de Batxillerat ja és aquí, enguany tindrà lloc el dia 13 d'abril a l'Auditori de Sant Cugat del Vallès.