Els dies 2 i 3 de juliol, escoles associades a la Fundació Tr@ms han acollit l’escola d’estiu

Després de la sessió inaugural, i amb la temàtica comuna de la “Innovació a l’aula”, durant els dies 2 i 3 de juliol, diverses escoles agrupades a la Fundació Privada Tr@ms han acollit fins a 470 professors, en un total de 25 accions formatives de l’escola d’estiu.

Llegir més...

Més de 1000 professors/es participen a les nostres jornades d'estiu!

Estem vivint un canvi de paradigma en la manera en la que ens comuniquem i relacionem. Un canvi que també cal assimilar en el món de l’educació.

L’Escola Paidos entrega els IV Mia Victori Awards

El passat 4 de juny, l’Escola Paidos va portar a terme la 4a edició dels Mia Victori Awards, una iniciativa impulsada per l’AMPA, que pretén reconèixer els treballs en llengua anglesa dels alumnes de l’escola.

Llegir més...

Lliurament dels Premis JET (Joves Emprenedors Tr@ms)

El dimecres 10 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament dels primers Premis JET (Joves Emprenedors Tr@ms), al Centre d’Estudis Prats de Barcelona, amb l’assistència dels alumnes participants i els seus professors.

Premis Tramscriure 2015

Ja s’han concedit els Premis Tramscriure 2015.

L’Escola Sadako rep el Primer Premi d’Ensenyament del Cercle d’Economia

El jurat ha decidit atorgar el primer premi a l’escola Sadako de Barcelona perquè és una escola exemplar i pionera en la innovació i transformació dels processos d’aprenentatge basat en el protagonisme de l’alumnat, en la construcció del seu propi coneixement, el treball en equip, el treball per competències i la interrelació dels aprenentatges.

Llegir més...

L’Escola Sadako seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat

L’Escola Sadako ha estat seleccionada per la Fundació Ashoka com una de les 4 escoles Changemaker de l’estat. Aquest fet és un reconeixement que posa en valor el procés de transició educativa que progressivament l’escola no ha deixat de fer mai.