Debat sobre Xarxes Socials a TVE2

El Sr. Antoni Romero, Gerent de la Fundació Privada Tr@ms, va participar en el programa ‘Para todos la 2′.

Finalitza l’ITworldEDU 4

Portem 4 anys de ITworldEDU i en aquest temps hem pogut observar com aquest esdeveniment assoleix edició rera edició els seus objectius: posar en contacta empreses TIC del sector educatiu entre si i amb les escoles, copsar les novetats tecnològiques i les seves aplicacions pedagògiques i donar a conèixer les bones pràctiques que es realitzen en els centres escolars.

Finalitza el ‘Encuentro Internacional Educared 2011′

Han estat quasi tres dies molt intensos on els 11 components de les escoles de la Fundació Tr@ms, hem pogut gaudir de brillants conferències i de múltiples exemples de noves pràctiques d’innovació a les aules amb TIC.

Finalitzat el ‘III Congreso Escuela 2.0′

Durant els dies 6, 7 i 8 d’octubre s’ha celebrat a Granada el ‘III Congreso Escuela 2.0′.

Jocs Florals dels centres de la Fundació Tr@ms

Enguany hem engegat uns Jocs Florals entre totes les escoles que estem associats a la Fundació Tr@ms.

VIII Concurs de Fotografia Digital Fundació Tr@ms

Any rera any, la qualitat de les fotografies que participen en el concurs, no deixen de sorprendre al jurat i de dificultar la seva tasca a l’hora de triar els guanyadors! Però finalment ja tenim els resultats!

Llegir més...

Poden les TIC’s millorar els resultats acadèmics?

Poden les TIC’s millorar els resultats acadèmics? Sembla una pregunta obvia i amb una resposta igual… però la veritat és que no existeixen masses experimentacions científiques en el nostre país i entorn que donin resposta.